Joker!

Det var längesen sist. Men igår vann jag på Joker igen! Fast jag hade bara 2 rätt så det blev bara 65 kr - men ändock!

Arvid verkar må mycket bättre nu. Fast igår kväll var det lite si och så. Jag gick och lade mig och kollade i Pandurokatalogen, somnade 20:45. Arvid vaknade 21.00 så då vaknade jag också och ammade honom. Sen somnade han igen (och jag också). Han vaknade o ammade 00 och 02, sen sov han till 07:30. Ammade och sov en timme till.

Jag skulle kolla igår kväll om jag såg något av tanden, men då tyckte jag mig inte se nåt alls längre. Andreas tyckte dock att han såg, så jag får väl förlita mig på det. Allt tyder ju fortfarande på att det är en tand också eftersom han haft feber, är grinig och dreglar en väldig massa. Jaja, vi får se.


Idag ska mamma och jag se om vi ska beställa kläder ur nån katalog. Får se om det blir nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0