O.C. i graven

Igår såg jag sista avsnittet av O.C. - ever! Och grät floder! Självklart var jag tvungen att se reprisen idag. Och grät floder! Det värsta var nog när Summer satte sig på bussen. Nej förresten, störst böl blev det när Seth o Summer gifte sig. Många moments var det och många tårar föll. Det är var nog dels pga handlingen, men också för att jag följt serien och så plötsligt tar det slut. På den tiden jag laddade ner avsnitten så var jag smått besatt. Det lugnade ner sig ett tag, men igår rann droppen över...

image148

Kommentarer
Postat av: Rebban

Vaddå för buss? Vaddå bröllop? Shit alltså, jag skulle aldrig ha städat i söndags kväll!! Ge mig en uppdatering! pleeeeeeasee....

2007-05-22 @ 16:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0