F-kassankrångel igen

Skulle anmäla Arvids sjukdag förra veckan. Inte visste väl jag att det skulle ske samma dag?! Har krånglat en hel del med det här nu. E-legitimationen krånglade som vanligt, den här gången funkade inte ens Java (vilket den gjorde förra gången däremot) så jag fick installera en ny version. Gissa om det tog tid?!?! Nu när jag hade anmält så insåg jag att det blivit regat att han var sjuk idag, men det var han ju inte. Inte kan jag ta bort det så jag måste ringa kundtjänst imorgon. Urk!

Arvid somnade 18:30 ikväll. Han måste ha varit toktrött efter en lekdag i förskolan. Idag när jag kom dit för att hämta honom så höll han på att leka med en kaffepanna och så tappade han locket. En annan pojke i samma ålder som Arvid gav honom locket (snällt) och Arvid sa "tack tack" (artigt). Himla goa ungar!

Lite uppdatering är kanske på sin plats:
Långfingret: Det blir bara bättre och bättre men jag känner fortfarande av det. Andreas sa att när han hade stukat foten en gång så kände han av det t.o.m. efter ett par år!
Illamåendet:
Jag tror minsann att det är borta! Inte helt, men snacka om skillnad! Jag har inte ens några frön i örat längre!
Tröttheten: Mycket bättre den också, känner mig inte lika matt-trött utan bara "normalt" trött.

Nuuuuu ska jag gå och lägga mig. Jag är asigt trött, men framför allt less på allt krångel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0