Away

Jag har inte bloggat på en hel vecka! Det är nästan fullkomlig skandal. Men nu sitter jag här. Solen skiner och det är skönt ute. Jag sitter inne. Men jag ska gå ut så fort jag är klar här. Vi har varit på stan hela dagen i övrigt, mycket trevligt har vi haft. Bland annat fikat på Törners och varit in på Syssla (utan att handla!). Igår gick jag på stan en sväng innan vi bowlade också, hittade faktiskt lite kläder som jag var i behov av. Men har ändå lite till som jag behöver, borde fixa det någon dag framöver.

Till bowlingen. Vi bowlade med svärmors jobb igår. Jag trodde inte att jag skulle kunna bowla för jag vill inte riskera att bryta någon ny handled eller över huvud taget skada mig eller något. Trodde inte att jag skulle ha någon vidare balans heller med tanke på att jag kan uppfattas som lite framtung nu i och med magen... Men så provade jag och det gick oväntat bra! Det hela resulterade i att jag kom trea i damklassen och fick ett pris! Det fanns två priser kvar att välja på: hopprep med tyngder//hopprep utan tyngder. Jag valde det med tyngder. Andreas gick och vann herrklassen och hela köret!! Vilken bra familj vi är!! :o)

I måndags var det barnmorskebesök. Alla värden var bra, till och med bättre än väntat! Ska dock fortsätta äta järntabletter, men det har jag inte varit så bra på förut så jag ska försöka bättra mig på den fronten (även fast värdena hade stigit!). Bebisen låg dock med rumpan neråt så jag hoppas hoppas hoppas att den vänder sig med huvudet neråt istället innan den fixerar sig!!

Lite bilder kommer väl också vad det lider... Kameran är dock i skötväskan. Skötväskan är i bilen.

Uppdatering vad gäller platespotting: Både Andreas och jag ska ha 267 nu!

Dags att gå ut lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0