Firande och byggande

Vet inte riktigt vad som hänt... Jo i måndags och tisdags var barnen hos farmor och farfar, de sover över där så vi kunde hjälpa till i Flatnor med bygget lite mer koncentrerat. Så vi var där och hjälpte till i två dagar och det var ju rätt skönt att vara barnledig, vad lugnt och tyst det var när vi kom hem! Och lite sovmorgon fick vi på tisdagen också, skönt! (fast jag vaknade ändå kl 05:50...kunde dock somna om igen som tur var) Det är ju skönt att längta också!

I onsdags var vi in till stan för liten ärenden. Igår var barnens tremänningar Tone, Alexander, Bente och Agnes här med föräldrar för vi hade gemensamt 1 års- och 3 årskalas för Arvid och Johanna.

Just nu är Andreas och Arvid ute och klipper häcken. Solen skiner men någon vidare värme tycker jag inte att det är. Inte än i alla fall. Hoppas det hinner ändras. Igår skulle jag gå till Biskops för att hämta vår kamera. Tänkte jag skulle ta en promenad dit med Johanna i vagnen medan Andreas och Arvid var på flygfältet. Turligt nog hann jag fram, men sen kom det världens åskväder och regn så Andreas och Arvid fick komma och hämta oss när de åkte hem. :o)


Kommentarer
Postat av: elin

Vad koncentrerad du ser ut när du spacklar =)

2009-07-17 @ 14:16:15
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0