Jodå nu är det juli

Igår vaknade Johanna 06:10, helt okej (imorse vaknade hon samma tid). Sen lade jag henne 07:45 och hon sov till 10:30 har jag för mig... Jag sov från 08-tiden och fram till 10. När vi hade ätit gröt och gjort oss i ordning så åkte vi till stan. Andreas köpte jeans bland annat. Sen åkte vi förbi Modellhobbyaffärn och Barnens Hus innan vi åkte till Maggan & Åke för att fira Martin eftersom vi missade hans kalas när Arvid hade feber. Det var mycket trevligt som vanligt. Barnen badade och hade jätteroligt!

På kvällen såg vi Morden i Midsomer och sen slöade jag framför datorn innan jag gick och lade mig. Tror jag har vänt på dygnet lite för jag har så svårt att somna på kvällarna. Ligger och spelar spel på mobilen tills ögonen blir fyrkantiga. Sen är det inte många timmar kvar förrän Johanna vaknar. Fast jag sover på förmiddagen när hon har somnat igen, så även idag. Det är nog det som gör att jag får svårare och svårare att somna på kvällen.

Nu är det juli! Den månad när båda barnens födelsedagar infaller. Det närmaste som händer är att vi ska på 2-årskalas imorgon och dop på söndag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Och vi håller till alldeles ovanför bygget :)

Svärmor har stuga där, och så har vi lägenhet i gamla hemmet uppe i backen.

2009-07-01 @ 12:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0