Christmas is all around

Haha, gick in på Lunar och kollade min dagbok när jag hade sett filmen... se texten nedan...

Citat:
"Idag gick jag på morgonprommo innan frukost, härligt var det. Åsså sprack det upp å blev riktigt fint väder också. Sen åkte Andreas och jag en sväng till ICA Maxi. Efter det så stack Andreas ner till Skandiascenen för att genomföra den sista showen för i år. Själv gick jag till Hydro och postade två brev och hyrde två filmer: Miffo och Love Actually.

Jag såg Miffo först, verkligen en miffofilm, verkligen urkass och meningslös! Så nu vet ni det! Gå inte och hyr den...

Nu ikväll har jag sett Love Actually och har blivit kär i den filmen! Tjoho vad bra den var, himla gullig film! Vet inte om det är något som kommer att gå över, men just nu tycker jag bara att den var himla bra. Så gå hellre och hyr den! :o) Jag skulle gott kunna se den igen, den var så söt! :o) Och så himla många bra skådisar också - den blir bra av bara det! Aaaah!

Love is all around! ;o)

Glömde att berätta igår förresten att vi fick sluta redan kl 14.40 igår för att vi inte hade något att göra - tjoho!!! Mer kommer vi nog att ha att göra på måndag, men det är ett senare problem. Nu är det ju helg så nu ska det bara slappas! :o)

Köpte frysta hallon idag, himla gott! Rörde om lite med vaniljyoghurt - smaskens! :oP

LOVE ACTUALLY!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0