Love actually is all around

Bästa filmen ever är på tv nu - Love Actually såklart! Det är helt perfekt. Jag känner mig lite tussig med bland annat huvudvärk, så jag ska blogga klart, duscha och sen lägga mig och kolla på Love Actually tills jag somnar. Härligt!

image285


Jag har precis lagt Arvid. Han är så himla go! Och nyklippt! - det ni. Dan och Hanna var här i fredags och Hanna fick äran att klippa Arvids hår, vilket hon gjorde med bravur! Det blev så bra! Han var lite arg, men i övrigt gick det mycket bra. Får man kolla i favoritboken, spela trumpet och äta kex så funkar allt. :o)

Jag tänkte lägga in bilder från kameran på bloggen ikväll, men nu kan jag inte hitta överföringskabeln så det får vänta. Typiskt när jag väl ska ta mig för att göra det!

I fredags hade jag min lediga dag, så himla skönt! Vi var på Jamtli på dagen och myste, sen handlade vi, städade och på kvällen kom Dan och Hanna. Hanna och jag pysslade, Andreas och Dan drack öl och så kollade vi på Idol samtidigt. Marie vann men jag hejade ju på Amanda - hon är så cool.

Igår var vi också på Jamtli, men med mamma och pappa den här gången. Efter det åkte vi hit och åt pizza. På kvällen somnade jag framför tv:n fram tills Andreas hade sett klart på tv och ville se "På spåret" som vi spelat in. Jag var lite borta i början och frågade minst tre gånger om han hade klarat första resan (det tog ett tag för mig att vakna till så jag missade första resan trots att jag var vaken...nästan). Tokigt.

Kommentarer
Postat av: elin

Mio är också nyklippt! Fast det syns nog med på arvid... och jag hejade också på Amanda men förra året var ju enda gången rätt vann så varför skulle den trenden hålla i sig?! Marie låter som alla andra hyffsade komisionella blondiner...

2007-12-10 @ 08:52:49
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: elin igen

Kom på förresten att jag jättegärna skulle vilja hinna ses nåt innan jul! tror du det är möjligt? i helgen ska vi faktiskt inte till böle men väl till änge men annars är vi i stan till den 23:e förutom att jag ska till s-vall 18-19e. VIll ju titta på dig =P

2007-12-10 @ 08:55:27
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Jenny

Tycker också Amanda skulle ha vunnit. Dumt att vinnarlåten alltid är en powerballad (Tråkig sådan), för då plockar den med mest pipa hem det. Jaja.
Skönt att vara hemma igen! Och snart är det dags för oss också att se Love Actually, vår jultradition! :) Iiii!
Kramar!

2007-12-10 @ 09:06:25
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad bra att ni inte verkar missnöjda med klippningen. Det var inte helt lätt att klippa med Arvids snabba huvudrörelser, men kortare blev ju håret i alla fall... ;-)

2007-12-10 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0