Ännu en ljuvlig lördag

Idag har jag städat hela dagen! Jag vet inte vad som tog åt mig, men jag startade och sen var jag igång. Väldigt skönt känns det! Ätardag är det också, så jag har börjat på min lösgodispåse och den är sååå efterlängtad! :oP

Ljuvliga lördag. Det började med att Arvid sov till strax före 08. Sen lyssnade vi på Ring så spelar vi och Melodikrysset, städandes under tiden. Scrappade lite strax före middagen. Åt supergod oxfilé med sallad till middag. Kollade lite på Celebrity Poker Showdown. Nu är Andreas och flyger och Arvid och jag är hemma.

Eftersom Arvid gillade bitringen hos mina föräldrar så mycket så köpte vi en till honom igår så han kan ha en här också. Även denna verkar han gilla skarpt! Hårband har han idag också! :oP  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0