Mors dag

Jihooo - min första morsdag! (som mor alltså)

Sommarkrysset var förresten ingen höjdare.

Den här dagen har vi inte varit hemma så mycket. Först åkte vi till mina föräldrar och firade morsdag. Sen åkte vi till min mormor och firade mor-mors dag. Träffade även min morbror med fru där. Sen åkte vi till Johannes och Ida och hälsade på en sväng. Åkte över Marieby med andra ord...och drööööömde om hus! Åkte sedan till Rödön och firade morsdag där också. Nu ikväll såg vi Oceans 11, man blir ju aldrig trött på den... visserligen blev jag trött, men inte på den utan mest vanlig sömn...så jag somnade ifrån slutet. Men nu har jag piggnat till igen efter att borstat tänderna.

Har fått lite smått resfeber igen. Vi pratade en del om Bulgarienresan idag och nu är det bara drygt 4 veckor kvar. Ghaaa...

För övrigt är jag avis på Rebban som åkte till Grekland idag. Och så har jag ätit massor med jordgubbar idag, i fyra omgångar. Och så har jag äntligen tagit 198 - och 199! Snart har även jag nått 200! Vet nån var det finns nån?!?! Jag vet en, men det är så långt till Ås...

Kommentarer
Postat av: Rebban

Jaha, så det var inge vidare. Då fick jag svar på det.
Rebban hade det mycket bra i Grekland kan jag meddela :o)

2007-06-07 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0