Jag blir galen!

Jag ringde f-kassans kundtjänst idag där jag blev lite klokare. Fick berättat för mig att det jag egentligen gjorde igår var att i princip skapa ett konto för att jag framöver kommer att kunna anmäla vård av sjukt barn. Så nu ikväll ska jag gå in och fylla i vilka dagar jag var hemma. Så vad händer? Jag kommer inte in! Igen! Jag håller på att bli galen på det här!!! Nu tänker jag stänga ner, andas djupt och ta nya friska tag imorgon och hoppas på ett under. Eller åtminstone att jag ska komma in imorgon. Ghaaaaaa...

Ultraljud imorgon!


Kommentarer
Postat av: Catarina

Vi bodde där mellan hösten 2001 tom våren 2004. Sista året bodde vi också på Studentvägen, i en dublett :) Kommer bara inte ihåg vilket nummer det var. Ett av husen längst bort. Världen är liten ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0