Jag har brist på rubriker

Vet inte om det hänt så mycket egentligen. Jag håller på att bli galen på att hämta Arvid på förskolan på eftermiddagarna. Jag är helt svettig när jag går därifrån. Arvid vill absolut inte gå därifrån. Han kämpar, ålar sig, springer iväg, osv... Efter mycket stök har jag tillslut fått ner honom i vagnen och vi kan gå hem... Pust.

Igår var jag trött. Idag var jag ännu tröttare. Hoppas det vänder imorgon... Hade förresten en klipptid bokad för morgondagen, men jag tror faktiskt inte att jag ids. Den är därför avbokad. Tragiskt men sant.

Andreas tog bort stygnen idag. Det hela skedde på Hälsocentralen, jag och Arvid gick för att möta honom. Såg även Ida och Johannes bil, så vi gick och mötte dem sen när de var klara på föräldragruppen. Förmodligen blev de lite smått förvånade.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Pust, jag blir trött bara av att läsa om hur det är att vara mamma... :)
Du gör det så bra Stina!
Kram!

2008-02-21 @ 21:00:08
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0