Listan

2 juli / flicka - Carolina
5 juli / pojke - Andreas "Åke"
6 juli / pojke - Linda S-B
7 juli / flicka - Ida-Maria
7 juli / flicka - Elisabeth
7 juli / flicka - Gunilla B
7 juli / flicka - Frida
7 juli / flicka - Kattis

8 juli / pojke - Carro
8 juli / flicka - Jenny S
8 juli / pojke - Eka
8 juli / pojke - Sofia
8 juli / pojke - Jenny H
9 juli / pojke - jag

9 juli / flicka - Mamma/Momma
9 juli / pojke - Svärmor/Farmor
9 juli / pojke - Ramona
9 juli / pojke - Eivor
10 juli / flicka - Elin

10 juli / pojke - Susanne
11 juli / flicka - Erika
11 juli / flicka - Maggan

12 juli / pojke - Mattias
13 juli / flicka - Anna
13 juli / flicka - Bea
14 juli / pojke - Hanna
15 juli / flicka - Rebban
15 juli / pojke - Håkan
15 juli / flicka - Jacob
16 juli / flicka - Andreas
18 juli / pojke - Johannes

18 juli / flicka - Åsa

Tiden börjar rinna iväg nu... Tänk om det blir efter 18:e! Då vinner Johannes eller Åsa, den som har prickat rätt kön då är segraren. Fast än är vi ju inte riktigt där - hela fyra dagar kvar. Just känns det som om det är så det kommer att bli faktiskt. Men jag hoppas såklart det blir tidigare, även om jag är skräckslagen för smärtan såklart - vet ju hur ont det gör! :o(


Kommentarer
Postat av: Madde

Lycka till, det kommer att gå bra skall du se.



MVH Trebarnsmamman

2008-07-14 @ 09:21:55
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Sara

Andas bara så är det inga problem! :)

2008-07-14 @ 13:15:35
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Nina

Snart så!



Jag har utmanat dig i min blogg, hoppas att du har lust att svara!

Kram Nina

2008-07-14 @ 17:46:10
URL: http://mammanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0