Söndag

Hoppas ingen trott att jag åkt in för att jag inte skrivit ett tag nu...? För det har jag inte. Det lär nog dröja ett bra tag till som det känns. Jag har inga känningar what so ever. Lite känningar bakåt ryggen, men det kan lika gärna vara nåt muskelfäste eller bara vanliga förvärkar som är smärtfria. Det har jag känt nån vecka nu och det verkar inte vara nåt speciellt.

Men det är ju hela två veckor kvar innan jag är fullgången också så det är inte speciellt konstigt om inget händer på några veckor. Med Arvid gick jag ju över tiden åtta dagar innan han var ute också. Igår gick vi in i vecka 39... Det känns som om det länge har känts som om vecka 38/39 varit så oerhört långt borta i fjärran. Men nu är vi där!

Igår var vi på Jamtli hela dagen med Maggan, Åke och barnen. Jättemysigt hade vi!! En toppenbra dag och jag hoppas det blir fler den här sommaren, trots att det ska hinnas med semestrar, barnafödande och annat. :o)

Nu ska vi göra oss klara och åka på hembygdsfesten i Bodsjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0