Smörgåstårta

Idag gjorde jag smörgåstårta. Det var en överraskning till Andreas och nog blev han överraskad allt. Kul! Jag hade klurat på det ett tag, men så blev vi alla sjuka och det var skollov, osv. Grejen var den att Andreas inte fick vara hemma medan jag stökade på för då skulle det inte bli samma överraskning. Det var lite svårt med en busig Arvid i farten, men han åt vindruvor för glatta livet och verkade trivas bra med det. Han fick även för sig att pynta ett av hörnen på tårtan...

image337
Det är strax in från nedersta vänstra hörnet som Arvid har pyntat...




En bild på Arvid från idag kommer här...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ååh vad smarrigt det ser ut! Kanske att man själv skulle ge sig på att baka smörgåstårta till påsk? Bra idé!

PS. Arvid är verkligen världens sötaste... DS.

2008-03-19 @ 19:58:26
URL: http://kalovi.blogg.se
Postat av: Rebban

Ååååh vad gott med smörgåstårta! Det får du gärna överraska mig med också någon gång! =D

Och Arvid har blivit så stor!! Och så har hans hår blivit långt!

2008-03-20 @ 08:20:12
Postat av: Jenny

Tänkte också på vad stor han ser ut att vara på det där kortet... Värsta vuxna killen. :)
Smörgåstårtan såg läskigt god ut också... :)
Kram o glad Påsk på dig o familjen!
KRAM

2008-03-20 @ 12:24:16
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: sofia

Hej Stina!
Markus gluttade förbi när jag kikade på din blogg igår. "Meeen..liiite gott" utbrast han när han såg tårtan. Jag håller med. Såg så smarrigt ut att jag genast blev jättehungrig.
Glad Påsk på er!
Kram Sofia

2008-03-20 @ 17:17:20
URL: http://svensberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0