Skiftsömn

Inatt vaknade Johanna kl 23:30 och var otröstlig, hon somnade inte förrän efter två amningsomgångar men även efter det gnydde hon lite innan hon somnade helt och sov till 04 istället. Sen var det dags kl 05:30 igen och då kom även Arvid och tassade in till oss och var jättehes. Förkyld gosse alltså. Och sen dess har vi varit vakna. Just nu sover dock Johanna och Andreas. Vi ska sova i skift på förmiddagen, Andreas och jag. Efter att vi bestämt det så kände jag mig genast mycket piggare och gladare, det känns lite lättare när man vet att man kommer att få sova om bara ett par timmar. :o)

Igår åkte jag, Johanna och mamma till Dollarstore i Svensta. Himla mycket grejer fanns det där. Blev lite inhandlat och sen åkte vi hem igen. Efter att jag hämtat Arvid på förskolan så åkte vi till mamma och pappa. Mitt mål med eftermiddagen var att trötta ut Arvid så han förhoppningsvis skulle somna lättare på kvällen (efter flera krångliga kvällar!), så hos mamma och pappa lekte han ute, sprang av sig en hel del, och när vi kommit hem och ätit middag så fick han bada och leka av sig även där. Men någon större framgång med sänggåendet blev det dock inte... Klockan 21:15 somnade han... Jag höll på att bli galen! Blev dock aldrig galen utan däckade på soffan istället.

Nu ska jag röja lite här hemma innan det är min tur att sova. :o)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!

Ja, visst är det konstigt att man kan dagdrömma om att få sova en hel natt! :-)



Hoppas ni får en bra natt i natt!



/Johanna

2009-04-02 @ 20:17:04
URL: http://minimonsterochlitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0