Påsken o lite annat

 Arvid har fått nya stövlar. Det hela var ett lyckat köp, han är mycket nöjd över dem. Hade sms-kontakt med Elin för att utbyta barnstorlekserfarenheter, och det var till mycket god hjälp. Tack för det! :o)

 Andreas blev firad med fika på säng och skönsång av Arvid
Firandet av Andreas födelsedag var mycket trevligt, släkten kom på kvällen och fikade. Dagen efter kommer jag inte ihåg vad jag och Johanna gjorde, men förmodligen sov vi. Arvid var på förskolan och sen fick han påsklov efter det.

I torsdags var vi till Daniel och Anna för att hämta ett kvitto och sen åkte vi till stan för att byta lite födelsedagspresenter och strosa omkring lite.


I fredags och lördags var vi ute en hel del och lekte, så himla fint väder! Jag har i flera dagar sorterat kort och märkt dem - känns mycket bra.

Igår var vi hos momma o moffa och firade påsken och att mamma fyllde år, farmor o farfar var också där och barnen var påskkärringar. Innan vi åkte dit så var vi till mommo och visade upp påskkärringarna också, hon blev mycket glad för besöket.
 Påskkärring-Arvid * Påskkärring-Johanna
 Paket till momma * Årets första tussilago!

Kommentarer
Postat av: elin

Det var så lite så! Vilka tuffa stövlar! Och Johanna-påskkärring var ju jättesöt!

2009-04-12 @ 19:57:24
URL: http://beautifulelin.blogg.se/
Postat av: elin

Jag måste ha gått lite fort förbi förra gången för jg missade Arvid (fattar inte hur jag kunde göra det) men han var ju förstås jättesöt som påskkärring han med!



Hoppas att det ordnar upp sig med Johannas nätter och amning och sådant snart, eller helst redan har gjort!

2009-04-13 @ 18:14:49
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0