Viktcheck nr 6

Jakten på att bli av med graviditetskilona




Torsdagsvägning vecka för vecka
Vecka 1 • 72,9 kg
Vecka 2 • 70,3 kg
Vecka 3 • 69,9 kg
Vecka 4 • 69,0 kg
Vecka 5 • 69,3 kg
Vecka 6 • 69,5 kg
Vecka 7 • 67,9 kg
=                         -5 kg
(denna vecka          -1,6 kg)



Delmålen
Startade på 73 kg (72,9)
69,9
 • Belöning: Inget förutom att jag är under 70...
68 kg (halvvägs) •
Belöning: Boka klipptid
65,5 kg • Belöning: Boka ansiktsbehandling
63 kg (MÅLET) • Belöning: Shoppa kläder


Jippi!!! Ett delmål till som är avklarat! Och dessutom har jag nått halvvägs nu, det känns mycket bra. Den här veckan har gått oerhört bra så jag känner mig mycket nöjd med resultatet.

Kommentarer
Postat av: elin

Grattis till halvvägs med vikten! Jag tycker att du kämpar på jättebra! Här hemma tillverkas just nu sockervadd så det går inte lika bra för mig... Kul att Johanna sov så bra inatt också! Och för inspirationen till att laga de nya maträtterna... Det blev mycket det där.

2009-02-12 @ 13:17:13
URL: http://beautifulelin.blogg.se/
Postat av: Caroline Hanning

Bra jobbat, jag pendlar lite tyvärr så min viktnedgång just nu är -3.

2009-02-13 @ 22:40:54
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0