Hyrfilm - stadsbesök - Flatnor

Gårdagens arbetsdag gick också mycket utmärkt. Jobbar heldag på fredagar, men det gick superbra. Och sen var det plötsligt helg! Jag hyrde film igår kväll, "Love happens" med Jennifer Aniston och Aaron Eckhart. Den var bra! Sen gick jag och lade mig och kollade på "Jersey Girl" tills jag somnade.

Imorse vaknade Johanna kl 07, vi väckte sedan Arvid och gjorde oss klara med allt vad det innebär. Sen åkte vi till stan och hälsade på Sofia och Albert, mycket skoj att komma dit! Sen gav vi oss ut på geocachejakt...fast det gick inte så jättebra... Kollade först på ett ställe där vi varit förut, men inte heller denna gång hittade vi den. Jag måste nog dit utan barn nästa gång... Men på andra stället hittade vi skatten, yeyyy!

Sen var det läge att åka ner på stan för att uträtta lite ärenden. Vi köpte även glass på Starlanders som vi satt ute och åt, gött! När vi var till stan på yranlördagen och köpte mjukglass så var det så synd om Arvid som inte kunde äta sin glass för han hade så ont i sin mun. Så idag tog vi igen det, och idag kunde han äta utan problem. :)

Sen åkte vi till Flatnor och där befinner vi oss nu. Har även hunnit med en tur till loppis på Orrskäret och hälsat på Eka o Vidar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0