Slagen hjälte

Lilla Johanna har somnat på soffan... Jag satt i köket och läste tidningen. När jag kom tillbaka till vardagsrummet sen (Johanna ville se Pettson & Findus när jag läste tidningen) så satt hon och sov! Klockan tio på förmiddagen! Hon måste vara supertrött efter en vecka på förskolan. Men imorse vaknade hon 06:20 ändå....inte så konstigt eftersom vi brukar väcka henne den tiden på vardagarna, men lite längre tyckte vi nog allt att det hade varit roligt om hon sov. ;) Arvid är på Rödön, men annars brukar han oftast sova längre än Johanna ändå. Johanna och jag ska åka och hämta honom om trekvart ungefär. Andreas är på repdag inför högvakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0