Svenstavik

Natten har varit riktigt bra. Jag somnade vid midnatt, strax efter nio väcktes jag av att Johanna sa att hon hade fastnat i sängen... fast hon satt inte fast, hon hade bara stuckit ut benen mellan spjälorna. Det blev i alla fall en lång natt och det var nog precis vad jag behövde. Lovely! Magen har dock varit lite sådär idag också, men det går åt rätt håll! Nu känns den faktiskt nästan helt bra, men jag tar det lugnt ändå.

Idag blev det en tur till Svenstavik. Vi åkte genom skogarna och besökte Dollarstore i Svensta, sen åt vi middag innan vi åkte hem igen. Barnen är lite svårare att lägga ikväll...de är rätt uppspelta. Men förr eller senare somnar de väl...det är i alla fall tur att Johanna sover i spjälsäng för nu kan hon inte springa upp stup i ett.

I bilen på väg hem från Svensta idag så gjorde barnen grimaser... (jag satt bak så jag kunde fota...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0