Fiff!

Johanna säger numera "Fiff" åt fisk, hon har alltså ändrat uttal på ett par dagar. :o)

Idag var det arbetsdag igen. Det gick mycket bra, var inte så jättemycket post för min del idag så jag kunde hjälpa till på Dalarna en stund. Imorgon är det en ny arbetsdag och sen ska jag inte jobba (där i alla fall...) förrän 18 januari igen. På torsdag börjar nämligen Johannas inskolning. Ska bli roligt!!

Nu lite bilder...


Nyårsmiddag av Gustavsson/Esbjörnsson/Olsson/Lundström
Förrätt: Lax- och kräftstjärtspaj till de vuxna, tacopaj till barnen (inkl mig)
Varmrätt: Oxfilé Charlemagne med potatisgratäng
Efterrätt: Glassbomb




♥ Johanna softar i trappan
Arvid och Johanna vid deras pysselbord
Arvid (iförd en toffel av varje färg...) tar kort på mig som tar kort. Till vänster i bild ses halva Johanna som förmodligen pussar sin docka i docksängen.




♥ Utelek



♥ Johanna leker
♥ Johanna matar sig själv och julgranskulorna med nåt gott ur dockbabyliften


Nu ska jag sätta mig med en kopp te och kolla på Sportens Årskrönika. Andreas badar och jag hör barnen tjoa från sina sängar....men vi hoppas att de somnar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0