Fotografering

Eivor har idag inspirerat mig att skriva i barnens "mina första år"-bok. Varje gång Eivor berättar saker om sina barn från när de var små så känner jag att jag vill dokumentera barndomen eftersom det måste vara väldigt roligt att ha sen. Vi får se om jag blev tillräckligt inspirerad så det blir redan ikväll. :)

Idag har barnen tagit kort på förskolan. Arvid har nu berättat att de tog gruppkort ute och sen enskilda kort inne. När han och Johanna tog syskonkort så satt de bredvid varandra, Johanna satt alltså inte i Arvids knä. Johanna har berättat att fotografen hade roliga "djurar" med sig (=djur) och så visar hon hur hon skrattade när han tog fram dem. Arvid berättade att fotografen tog fram en Monsters Inc när han skulle ta enskilt kort, men att han inte blev rädd för den. :) Tänk för två år sen när Arvid var superrädd för fotografen! :)

Inatt ropade Arvid att han hade drömt en mardröm. Han hade drömt om en jägare och en polis som jagade en varsin människa. Så Arvid fick komma till oss och sova resten av natten där, mysigt! Fast Arvid tyckte att jag tog upp för stor plats när jag ville ligga nära honom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0