Lööördag

Imorse kl 06:20 hörde vaknade jag av att Johanna låg och pratade. Jag hörde henne säga bland annat att det inte är förskola idag. Bra, för jag sa igår kväll att det inte är någon förskola idag och att de skulle få sova länge på morgonen. Nu blev det inte så länge, men det var ju kul att hon mindes att det inte är förskola i alla fall. :)

Lördag idag, härligt! Och jag har börjat släktforska lite på internet igen, det var ett tag sen! Sofia har börjat släktforska så då fick jag tillbaka inspiration och intresse igen. Det är ju så roligt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul att du börjat blogga igen!

Det har jag med. :)



Trevlig helg!

2010-10-09 @ 12:23:31
URL: http://haggman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0