Yes, I'm awake!

Kollar på slutet av Idol och förbluffas över att jag fortfarande vaken! Klockan är närmare 22 en fredagskväll och jag sover inte! Helt otroligt vad man kan överraska ibland.... Jag ligger dock i sängen, så det dröjer nog inte superlänge innan jag lägger ner huvudet på kudden...

Båda barnen somnade på stört ikväll också! Trots att Johanna sov på förskolan idag. Vi vet inte hur vi ska göra med det där....hon verkar behöva sova på dagen ändå för så fort de lägger ner henne så somnar hon. Det är bara det att hon varit så pigg på kvällarna hemma när hon egentligen ska sova, de dagar som hon sovit på förskolan. Men idag sov hon ju på förskolan och somnade ändå på en gång så det kanske har varit nåt annat som gjort att hon varit så pigg på kvällarna...typ nån utvecklingsfas eller nåt!? Ja vad vet man.....

Vi väntar för övrigt på sms från fotografen att korten finns att se på nätet, men det har inte kommit än....

Andreas har åkt till Stockholm för att spela i Berwaldhallen, gästartist ska Sonja Aldén vara! :o)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej :)

Jag vet ju inte hur länge hon brukar sova på dagis vilan. Men det kanske räcker och dra ner så hon sover halva den tiden.



Ha en fortsatt fin helg :)

2010-10-16 @ 23:32:35
URL: http://www.jenny-jnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0