Egentid de luxe!

Andreas är på rep, barnen är hos momma o moffa. Jag är ensam hemma och det är precis vad jag behöver just nu!! Sååå skönt är det att bara få rå om sig själv. Jag har städat och röjt lite, spelat musik på hög volym, kollat på skidåkning, ätit middag framför tv:n och ska snart se en hyrfilm - "The Back-up Plan" med Jennifer Lopez. Fanns inte så många att hyra nu tyckte jag, jag ville dessutom ha en romantisk komedi så lite begränsad blev man...

Arvid har lite feber, men blodsockret verkar konstigt nog inte stiga på honom. På måndag ska han till tandläkaren vilket han sett fram emot läääänge nu, hoppas han är frisk då!! På tisdag ska vi på information om insulinpump!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0