Andra advent igår

Det blev inte så mycket gjort igår. Men lite diskning och plockning, det är synd bara att det knappt syns...

Igår kväll kollade vi på NobelfestenPhontrattarne som Andreas spelade med i Uppsala spelade på dansen i Gyllene Salen. Det är himla coolt! Synd bara att Andreas inte hann vara med på det innan han flyttade hem, men det var han som spelade förstetrumpet på demon som de blev valda på i alla fall!

Somnade vid midnatt, sen vaknade Arvid ett par gånger framåt 05. Jag gav honom nappen och han somnade om, men vid 06.30 ville han ha mat så då fick han det. Jag höll mig vaken och såg julkalendern, sen somnade vi om en stund till. Skönt!



 Jamtli i förrgår.
Förra året gick vi omkring där med Arvid i magen och tänkte
"Tänk, nästa år är det VI som går omkring med barnvagn!"
Hihi!




Min första scrapsida är klar....  
Jag hoppas det blir fler sidor, men det är så mycket man ska hinna göra...


Mamma är ledig hela den här veckan. Pappa ska ge Andreas och mig en plastgran i julklapp, så mamma och jag ska åka och köpa den om en stund. Andreas och jag var och kollade ut den vi vill ha i lördags så jag hoppas de inte är slut bara.... Känns fortfarande lite tragiskt att ha en plastgran i år, men det var ju otroligt nog mitt förslag så det ska väl gå bra... :o)

Goda nyheter: Det blir peppis-bak nästa vecka med löjliga familjen!!! *jubel*

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej!
Roligt att du fann mig som sagt, ännu roligare att du talade om att du gjort det =)
Grattis till livet som mamma - visst är det underbart!?
Kram Malin

2006-12-11 @ 12:26:32
URL: http://fiamalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0