Bra dag

Det har varit en bra dag idag. Till att börja med så sov Arvid heeeela natten! Natten innan det så klev jag upp stup i kvarten för att stoppa i nappen, men inatt sov han från 21 till 06.30 utan att vakna! Jihooo!

Sen såg jag julkalendern och Arvid sov en stund till innan mamma kom och hämtade oss vid 09. Vi åkte in till stan, jag var till frissan, vi letade dopkläder, köpte kläder, fikade på Törners och kom inte hem förrän 15.30. Jag är helt slut! Nu gäller det bara att jag inte ångrar mig ang kläderna...risken finns ju när man kommer hem och provar hemma för här finns det inte lika smickrande speglar som de i provhytterna...

Imorgon blir det först Jamtlis julmarknad med Gläntan och sen ska jag få min födelsedagspresent = tjejkväll med video och nachotallrik. Och nu har vi även utökat det till julmys med julklappsbyte, julpyssel och glöggdrickande. Det blir mys hela långa dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0