Dan före dopparedan

Jag är fortfarande inte frisk... Igår lyckades vi dock ta oss till Coop och handla, sen blev jag sämre på eftermiddagen. På kvällen satte vi igång och städade och det gick så trööögt för mig - jag hade ont i magen och mådde illa. Urk! Idag är det lite bättre, men jag känner mig ändå inte hundra, blä för att vara sjuk! Men strax ska vi iaf åka till mina föräldrar och hämta lite tunnbröd och ta lite granris för att sätta i uterummet så det luktar lite jul nu när vi har plastgran...

Jag känner mig lite snuvad på julstöket...vill ju vara pigg och alert för jag tycker sånt här är kul! Hoppas det blir bra snart...

Kommentarer
Postat av: elin

krya på dig och hoppas att det blir en roligare dag imorgon!

2006-12-23 @ 11:05:51
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0