Fredagskväll

Kollade lite på Idolfinalen ikväll. Jag har inte hängt med så bra den här säsongen heller, har fastnat i Doobidoo istället. Men Markus verkade bra så det var säkert en värdig vinnare. Skön dialekt om inte annat! :o)

Såg på Sunes Jul emellanåt, kan ju bara inte se mig less på det...
 

"Det här kommer H-Håkan att få faan för förstår ni"


"Jag har väl ingenting i mina strumpor.............bara tår och sånt..........."


To bed I said! Gissar att Andreas inte kommer hem än på några timmar, han brukar ofta få för sig att han ska vara sist från festen... Arvid-plutten somnade efter ca 20 minuters femminutermetod ikväll. Först var han tydligen inte så trött så han tokskrattade när jag kom in hela tiden, jag kunde inte göra annat än le tillbaka... :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0