Inte bara databasstrul

Det har tydligen varit databasstrul på blogg.se...märkte det förut men nu tycks det vara åtgärdat. Men det är inte bara där som det är strul...det är gröt i min hjärna också! Jag hade en superbra dag fram tills för ett par timmar sen...

• Arvid var gnällig, vi vet inte varför. Hade kanske lite sömnbrist som oftast... Jag tänkte sätta mig för att scrappa min första sida, men så upptäckte jag ett veck i plasten på albumet så då blev jag toksur och förbannad. Sen fortsatte det...

• Arvid bajsade. Jag bytte på honom. Arvid hade inte bajsat klart så han bajsade igen. Jag bytte på honom.

• Missade början av "På spåret" pga Arvids bajsande. Dessutom var programmet fyllt av svåra frågor.

• Ingen vinst på Lotto.

• Skulle sätta upp adventsljusstakar. En av dem funkade inte (2 lampor trasiga och vi hade inga reserver).

• Tänkte sätta upp min barngran i uterummet, men kontakten passade inte. Bytte plats på granen och skulle sätta i kontakten. Den lös inte. Kollade och det fattades en lampa. Kollade i påsen där granen varit och där låg lampan. Skruvade i den och satte i kontakten igen. Den lös inte. Gav upp och granen är placerad i påsen igen.

• Har ont i tån sen jag klippte nageln.

• Nyser (troligen av allt damm som rivits upp av min ilska).

• Det verkar som om det behövs en ljusstake/alt stjärna till. Ska fundera lite, antingen omplacera lite eller köpa en till! Jag har ju en extra ljusstake i år (den jag hämtade igår), men ändå verkar det inte räcka!







Men annars är det bra! ;o)




Imorgon är det advent! *jublar*


<<<-
(julgran)

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha skönt att höra att fler har dåliga dagar=)

2006-12-04 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0