Lång natt

Igår kväll somnade plutten vid 21.30-tiden efter en lång 5-minuterskörning. Jag gick och lade mig 22.30 och somnade väl vid 23 skulle jag tro. Arvid ville ha mat 04.30 och sen somnade vi om till 08! Härligt! Jag känner mig lite bättre i min "åkomma" eller vad man ska kalla det, men har fortfarande lite ont i kroppen och får gå på toa med jämna mellanrum. Men mellan varven mår jag bra. Och nu SNÖAR det också! Jubel!

Idag ska vi julstäda, julhandla och ikväll är det rimstuga på P4 - en liten tradition som är så mysig! Så då ska jag sitta och rimma också tänkte jag, så gott det går. Ska se Fuglesang också som kommer tillbaka till jorden ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0