Nostalgisk

Blev lite nostalgisk idag...
Dels för att jag fick ett sååå himla roligt och lååångt mail från bästaste Jenny, och dels för att jag läste i min Lunardagbok om när jag fick ärret i huvudet. Jag funderade över det där igår kväll för vi hade pratat om att få ärr när man var liten, nån hade på hakan, nån vid ögonbrynet och nån uppe på huvudet. Så kom jag på att jag har ju också ärr på huvudet, men det kom sig av en Sha-Boomkonsert på GIII juldagen 2003 - i min ungdoms dagar, haha!

"
Inflyttningsfest
Tis 30 dec 2003 22:11
Övrigt, 9 läsare totalt
Det var det! En kanonkul inflyttningsfest blev det, totallyckad! :o) Det kom totalt 34 pers och hälsade på, och det är ganska bra för att vara 28 kvm litet... :o)

Det var riktigt livat! Sen gick vi några stycken till GIII för att parta vidare. Utanför huset här nere så skulle Olof lyfta mig men tappade mig så jag låg på backen. Just då åkte polisen förbi, saaaaakta och tittade på mig... Hade jag inte rest mig där hade de säkert tagit mig för att de trodde att jag var för packad... Sen galopperade vi bort mot GIII, men på vägen så tog vi ut pengar vid Kärnan. Där träffade vi Jenny också. Det var inga problem att ta sig in på GIII, det var nämligen ingen kö!

Vi gick alltså in och partajade och tillslut hittade jag scenen där Sha-Boom (bara Dag Finn tror jag) och två medlemmar ur Europe (Ian och Mic) spelade så jag trängde mig fram och diggade längst fram vid scenen (som vanligt...). Rätt vad det var så fick jag en smäll i huvudet bakifrån. Jag tänkte att det gjorde lite ont men fortsatte ändå att stå där framme och digga. Efter ett tag kände jag att ”Aj, det gör ju faktiskt riktigt ont!!” och kände där jag fått slaget. Då såg jag på fingrarna att det var fullt med BLOD!! Hjälp! Så jag trängde mig bort från folksamlingen vid scenen och gick till garderoben där jag frågade garderobiären om jag blödda. Han sa att ”Jaa, oj - det där ser inte så bra ut...”. Han sa att jag kunde gå till hotellreceptionen för att få sårtvätt eller liknande, och att jag kunde använda en dörr som fanns där. På vägen mot receptionen hittade jag Alsing som följde med mig och hjälpte mig. Både Alsing och killen i receptionen såg lite oroade ut och tyckte inte att det såg så bra ut de heller. De trodde ett tag att det behövdes sys... Vi kom på att vi kunde ringa akuten istället för att åka dit direkt. Vid det ögonblicket hade det slutat blöda, så Alsing ringde och berättade hur det stod till och att det slutat blöda, hur stort såret var och så vidare... De på akuten sa att vi inte behövde åka in annat än om det började blöda igen, så jag skulle bara ta det lugnt. Jag sa då att ”ja jag lär ju inte stå framme vid scenen igen ikväll!”.

Jag gick ut i vimlet igen och vimlade lite till. Rätt vad det var så befann jag mig längst fram vid scenen igen! Haha! Det var skitkul! :o)

När Sha-Boom spelat klart så gick Dag Finn och de andra, och då mötte jag dem och blev så till mig, ville ha autograf... så jag frågade Dag Finn om han hade en penna, men han sa ”nej”. Coolt va?! Och när jag gick där bredvid honom så satt Andreas lite längre bort och såg det så jag pekade i stora gester på Dag Finn och visade att jag gick bredvid honom - haha!!

Efter krogbesöket så gick vi till Kebabcity och där såg Daniel och jag Robinson-Mirre! Coolt igen va? :o)

Det var en riktigt lyckad kväll! Tyvärr så tappade jag bort mössan någonstans mellan Kärnan och GIII, jag tror att den tappades bort i garderoben på GIII men de säger att den inte finns bland kvarglömda grejer. Hur som helst så är jag på jakt efter en ny likadan mössa, för jag gillade den jag hade! :o)

Kul också att garderiobiären kände igen mig när vi hämtade ut jackorna på slutet, och han frågade hur det gick med min skada, osv. Det var skoj!

Annars har det inte hänt så mycket tror jag... Igår jobbade Andreas, jag, Stina och Lars över till 21.00. Det fanns inget skiftpass inplanerat för den här veckan så det var lite kris. Idag stannade vi till ”bara” 17.00. Det var ganska skoj att jobba över igår för vi köpte pizza till ”middag” och så var det så lugnt och stilla på jobbet när det var så pass sent på kvällen. :o)

Imorgon är det nyårsafton, då ska vi till Kvitsle på partaj! Hoppas det blir skoj! :o)

Just nu är jag tyvärr så trött att jag bara vill sova, men jag kan ju inte gå och lägga mig redan?!? Ska lägga in lite bilder från inflyttningsfesten tror jag...

Jo, i lördags var jag hem en sväng och så åkte vi till Eka & Vidar i Revsund och jag fick lite grejer, såsom ett fondue-set, brödrost och lite annat smått & gott! :o) På söndagen så kom Dan och Hanna och vi gick och såg ”Sagan om Konungens återkomst”, den var mycket bra!!!! :o)

Dags att göra nåt annat nu!
Vi syns nästa år! :o)
Nyårskram från mig!
"

Det var tider det! Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0