Nyårsafton

Sitter hos Bads och har precis ätit en supergod middag. Arvid har somnat i storsängen (borta alltså, inte våran hemma såklart...daaaaah!) och är så duktig. Får se om det blir lite sällskapsspel och sen efterrätt. Det gäller väl att äta upp sig lite idag för imorgon börjar väl svälten... Eller det gör den ju inte för man kan inte svälta sig när man ammar såklart. Men däremot kan man låta bli godis, kakor och annat sånt gott. Det blir mitt nyårslöfte med andra ord. Beach 2007 eller hur var det nu...

Vi var på en superhärlig promenad imorse, det var så himla fint väder. Blev kär i vädret. Kan man bli det?

Igår blev det en låååång egentid förresten. Hela åtta timmar! Jag höll på att längta ihjäl mig efter bara 4... Men jag överlevde. Vad jag gjorde var att diska, surfa, maila, tvätta, kolla på tv, och läste en hel massa ur min julklappsbok "Uppdrag:Mamma". Döbra.

Over and out.

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0