Off

Jag har varit helt off idag... Hade ambitionen att städa vidare idag, men det har gått väldigt klent... Jag har som sagt varit totalt off, inte förmått mig att göra någe... Inte förrän jag diskade kände jag mig rätt ok ändå. Så nu när jag har diskat och pratat med mams så har jag bestämt att jag ska åka till mina föräldrar ikväll och hämta adventsljusstaken och även fixa några dokument från datorn som en bekant ska ha. Och så får jag middag också!

Arvid ligger i gymet, han har sovit i två omgångar idag och han somnade själv båda gångerna, även fast han låg och lät ett tag.

Hoppas morgondagen blir bättre, jag tycker det är så tråkigt att vara så här oförmögen att göra nåt. Jag har liksom bara suttit och stirrat idag, jag förstår inte att klockan ändå har blivit 14.30 för jag har ju inte gjort nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0