Femminutersmetoden del 2

Yes, det funkade! Han somnade! Det tog alltså 27 minuter och han verkar må bra idag. :o) Han somnade vid 21.30 och ville upp 03.30 för att äta. Sen sov han till 08.20. Vi har börjat göra så att Andreas stänger dörren till sovrummet när han går och gör sig i ordning inför jobbet, på så sätt är det mörkt i sovrummet (Arvid sover i vagga i vårt sovrum) och Arvid sover vidare. Skönt, för då får jag också sova. Problemet är väl att jag ibland sover lite för länge än vad som är nödvändigt... Som idag t.ex, då sov jag till 08.20 precis som Arvid och det var nog inte nödvändigt eftersom jag somnade vid 22-tiden och var bara uppe en halvtimme för att mata. Det är dumt att sova för mycket, men svårt att låta bli när man kan. I tre månader tidigare så har det inte blivit lika mycket sömn så det kanske inte gör så mycket ändå.

Nog om detta!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad härligt att ni fick honom att sova nu blev jag inspirerad=)

2006-11-10 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0