Framsteg

Blev promenad med mammorna idag igen. Toppen!!

Nu ligger Arvid och skriker och verkar inte vilja somna... Om 2 minuter får jag gå in igen...

3 framsteg av Arvid ikväll:
• Han stoppade i nappen själv (det har han gjort tidigare också, men den här gången såg det mer medvetet ut, det har det inte verkat som tidigare. Men det kanske var omedvetet ändå, vad vet man?)
• Han åt mer gröt idag än igår. Ska öka på "dosen" mer imorgon.
• Han sög på sin stortå. Undrar om den var god. Jag tvivlar starkt.

1 framsteg av mig idag:
• Jag har åkt rulltrappa med vagnen - tre gånger!!!

Imorse sov vi ända till kl 09!!! Trodde att Arvid skulle vakna nån gång vid 07-08, men icke! Så det blev lite snärjigt innan vi skulle iväg. Dessutom var jag trött. Helt otroligt. Men tyvärr mycket sant. Jag får be Andreas väcka upp mig imorgon innan han åker till jobbet så jag inte sover för länge imorgon också. Fast det beror ju förstås på vilken tid jag lägger mig ikväll...

Igår somnade förresten Arvid på ca 30 minuter. Litet bakslag men ändå - han somnade ju! Sen vaknade han ett par gånger runt 05 och fick nappen. Mat ville han ha vid 06 och sen somnade han om igen då till 09. Det skumma var att jag drömde att jag ställde väckarklockan. Men det hade jag ju inte gjort...

Och så har det nu hänt! Det som alla vetat hela tiden, utom jag! Jag har gått och köpt ett scrapbook-album! Jag ska alltså scrappa! Jag som sagt strängt nej, men nu har jag vikit mig... Det blir dödligt kul!

Arvid skriker inte längre, däremot ligger han och pratar och sliter och drar i sina fötter. Han verkar inte intresserad av att sova. Hoppas det blir ändring snart.


Kommentarer
Postat av: Carro

Min bebis har skrikit i stort sett sen halv åtta så jag är trött nu, han är väl trött om inte annat.

2006-11-23 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0