Hurra!

Hurra för mig idag som har namnsdag! Stina Elisabet Olsson heter jag och det är Elisabet som har namnsdag idag. Hurra! Fast något större firande har det inte blivit, jag hade nästan glömt bort det själv! Vi brukar med andra ord inte fira namnsdagar så hejvilt.

Min egentid idag (som jag skrev om tidigare) spenderade jag med att diska och att sortera och gallra i min pyssellåda. Och aldrig trodde jag att jag skulle uppskatta den där egentiden så pass mycket som jag gjorde! Jäklar i min låda vad det var skönt att bara bry sig om sig själv lite. Det måste jag verkligen göra om. Fast trots min egentid utan Arvid så tyckte jag att jag hörde honom i alla fall... och så längtade jag ju efter honom såklart!

Imorgon är det en ny vecka igen, jämarns vad tiden rullar på! Bara två veckor kvar till första advent! Tydligen så är det världens förvirring i Sverige, det står i vissa almanackor att första advent är 26 november, men den är ju 3 december. Advent är bara 3 veckor i år, dötrist!

Kommentarer
Postat av: elin

grattis från elin tyra elisabet! (jag hade inte en aning förrän mamma ringde å grattade men sen glömde jag det igen så jag hann aldrig skälla på mattias för att han inte grattade...)

2006-11-20 @ 09:24:02
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0