Love is everywhere

Igår åkte vi på husvisning. Vill ha, vill ha, vill ha! Ska drömma vidare...

Hade barnvakt en stund igår. Chattade med Rebban och hade webkameran igång så hon kunde se Arvid som satt i babysittern bredvid mig. Jag behövde gå på toa och då ryckte Rebban in och var barnvakt åt Arvid genom webkameran. Praktiskt! ;o)

Igår kväll åt vi fondue till middag, mums! Sen såg vi på bästa filmen EVER! Love Actually pratar jag såklart om (finns det nån annan?!). Andreas var på kurs i torsdags och då fick de som hemläxa att se den filmen om den inte hade sett den än, för föreläsaren tyckte att det var den bästa kärleksfilmen som någonsin gjorts. Kan inte annat än hålla med. Jag blev kär i den filmen på stört när jag såg den första gången. Tror jag skrev om det på Lunar när det nu var för några år sen...tror jag måste in och läsa det nu. Bli lite nostalgisk...

Huset ja...vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0