Någon tankar?

Vet inte, men misstanken finns om att någon i huset tankade hem en massa filer igår för internet gick såååå segt! Så segt att jag blev sur och gick och lade mig. Är man internetberoende om man blir sur för det? Jag hävdar att så icke är fallet, det är inte kul att vara beroende av något.

Mamma och jag var på ljusparty igår hos Gunilla (min kompis och jobbarkompis), det var trevligt. Dyra men fina grejer. Mamma bjuppade mig på beställningen, vi beställde en varsin värmeljuslykta och så ingick det typ 7 ljus eller nåt. Fikade gott och pratade en massa skit. Arvid var hemma med pappa! :o)

Det hade gått mycket bra för grabbarna att vara själva. Men vaddå, som om det inte skulle gå bra!? Fast är man med Arvid dagarna i ända så blir det ju en väldig omställning när man plötsligt inte är det så då måste man ju bli lite "ampen". Jaja, Arvid var dock lite ledsen en stund efter att jag kommit hem (han låg i vaggan och hade somnat utan skrik tidigare) så vi kom på att han nog var hungrig efter bröstmjölk för han hade bara fått gröt innan och han äter inte en hel portion än så det kanske var där skon klämde...

Arvid blev således ammad och sen gick han och lade sig, somnade utan skrik (yes!) vid 21:40 och han har fortfarande inte matskrikit nåt! Klockan är närmare halv åtta! Shit! Han skrek dock en gång inatt (kommer inte ihåg vad klockan var...kanske vid 04 nån gång) men då gav jag honom nappen och så somnade han om. Jag misstänker att det snart är dags att mata, eller hoppas snarare...det läcker...

Idag blir det prommo med mammorna, det ser jag fram emot. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0