Optimist javisst

Jag var nog lite väl optimistisk där i förra inlägget när jag skrev att han somnat efter att ha skrikit bara 4 minuter... Det är väl så att man inte ska ropa hej förrän man kommit över bäcken... Arvidplutten vaknade efter ca 45 minuter och skrek. Så jag fick köra femminuters igen, den gången somnade han efter ca 12 minuter. Under tiden kollade jag på "Söderlund & Bie" som handlade om just sömn ikväll. Det var intressant, ett par körde femminuters och de verkade må bra av det.

Alltså det låter verkligen hemskt att man låter dem skrika och inte går in förrän efter 5 minuter, men det verkar ju funka och bvc skulle nog sätta stopp för metoden om den var ohälsosam. De där fem minutrarna känns som en evighet ibland, man bara lääängtar tills man får gå in igen! Vi kör vidare! :o)

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra jobbat med metoden, kör på ni=) Vi har fortfarande jobbiga kvällar och William sover oroligt och vaknar hela tiden, men det går väl över, kan ju vara tänderna man vet aldrig.

2006-11-17 @ 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0