Snarra

Idag har Arvid varit småtjurig hela tiden ända sen han vaknade i babygymet. Jag vet inte varför, men tråkigt är det iaf. Nu har han dock somnat i vagnen, så nu hoppas jag han sover ett tag framöver. Förhoppningsvis var det sömnbrist, men han har sovit småsnuttar från och till idag så det borde inte vara det tycker jag. Vänta förresten...är det inte fullmåne n?! Tänk om han är känslig för sånt?!

Vi åkte på Prix (eller Coop Nära eller vad det heter nu) och köpte snarra för en timme sen ungefär. Tänkte mysa lite med godis ikväll, tänkte se "På spåret". Och om Arvid är vaken kl 18 så ska vi se Emil i Lönneberga han och jag! DET är riktigt mys!!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0