Vad är det för dag?!

Jag blir helt snurrig av det här livet...jag har knappt nån koll på vad det är för dag!! Men efter lite funderande kom jag fram till att det är tisdag idag, men knappt...den är ju snart slut!

Idag har vi haft en bra dag igen, vaknade dock ganska sent så jag fick skippa gröten och tog bara mackor till frukost. Men huvudsaken att Arvid fick lite mat iaf! :o) Sen gick vi till bvc för att väga och mäta. Jippie, han hade vuxit och väger nu 6,5 kg och är 67 cm lång. Det känns som om han väger lite för lite, men han följer ju sin kurva och han verkar inte missnöjd med livet så det är väl bra.

Sen gick Elin å jag på promenad, och sen fikade vi hos Elin. En mycket trevlig dag och idag har jag även satt Arvid i sittern framför tv:n och visat honom Saltkråkan! Det ska väl börjas i tid?! ;o) Satte igång Sunes Jul sen, men då blev han trött så då fick han lägga sig istället.

Nu kommer Andreas hem, ska pussa lite på honom! :o)

Kommentarer
Postat av: erika

hej systeryster! du är allt bra rolig du! jag vill också se allt viktigt i din pyssellåda! fast det tillhörde ju egentligen ett annat inlägg...men iaf!

2006-11-14 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0