Bor ihop med en 30+:are

Då är man sambo med en karl som är 30+ då! Igår fyllde nämligen Andreas 30, mycket trevligt var det! Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta det hela, men.... en massa folk, mat, prat och radiostyrda leksaker ;o)

image87
Galet


Jag har varit väldigt off på bloggfronten den senaste tiden. Det hela beror på att jag varit sjuk, hela familjen har faktiskt varit sjuk. Och har jag inte varit det så har jag irrat omkring antingen på stan för att leta födelsedagspresent, eller försökt städa i lägenheten. Nu är det dock lugnare, vi är friskare och en hel veckas påsklov väntar! :o)

Ikväll ska vi och svärisarna till mina föräldrar och äta tacos, det blir grett! Och så är det match 3:7 mellan Modo och Linköping. Lyckligtvis vann Modo sist och utjämnade till 1-1 så det blir hiskeligt spännande!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fina familjen=) skönt att ni är piggare, då kanske en promenad väntar bakom nåt hörn=)

2007-04-08 @ 18:27:18
Postat av: elin

vad skönt att ni blivit friska! tänkte att jag skulle messa och fråga om du ännu inte uppdaterat, men nu är det ju jag som ligger efter... ska lägga ut riktiga kort på hansan!

2007-04-10 @ 07:43:18
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0