Feber

Inatt fick Arvid feber - 39,4! Han verkar dock inte speciellt sjuk i övrigt så nu börjar vi fundera på om det kan vara tredagarsfeber. Men vi vet inte, det återstår att se. Han sov oroligt i början av kvällen, men vid 01 fick han Panodil och ammade vid 02, sen sov han till 07.20 så det var iaf skönt.

Igår kväll såg jag "Som man bäddar" för tredje gången. Första gången var jag inte gravid och inte ens nära. Då berörde den mig inte så mycket har jag för mig. Andra gången var Arvid ganska liten. Jag såg då på filmen med helt andra ögon och noterade små detaljer som vilken vagn paret hade, osv. Så igår då, då såg jag nog på den med ytterligare andra ögon men ändå snartlikt andra gången. Började den här gången att gråta när Wilma gick mot pappan i nyhetsstudion - haha.

"Wilma är ingen tallrik, hon har kolik!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0