Full rulle

En himla massa promenerande har det blivit de senaste dagarna. I fredags genomförde jag projektet "Gå till jobbet". Så jag gick till Odensala och tog bussen därifrån till Lugnvik. Sen gick jag ut till jobbet och var där i 2½ timme och störde, haha! Gick sedan in till stan igen och var in på mammas jobb och överraskade. (obs! tog bussen hem sen)

Igår gick jag in till stan för att kolla på Andreas och Funky Fuel som spelade på Captain Cook. Himla bra var det! Köpte ett par skor och ett par nya solglasögon som inte trillar ner på nästippen så fort jag rör mig.

Idag gör jag piroger. Det tar en evinnerlig tid, men det går bra. Jävligt ont i handleden har jag men jag känner ändå att jag måste passa på att göra klart pirogprojektet medan jag har ångan uppe. Det lär straffa sig imorgon, men jag kör med stödskenan när jag har möjlighet så jag hoppas att det ska lindra litegrann iaf.

En stor lycka är att Modo vann igår! Så imorgon är det sista avgörande innan final. Shit!

På Arvidfronten är det bara bra, han kryper omkring och härjar men det är nog så att jag börjar vänja mig så jag är inte lika trött längre när han har sån där oerhörd energi. Eller så är det jag som är piggare överlag. Imorse sov Arvid till kl 08 så det blev en timmes extra sömn än vanligt. (tjoho!)

Uppdateringen är över, nu väntar slutspurten med pirogerna!




(Arvid var här nu och råkade komma åt enterknapp
en




3



som sagt var.... haha!

Dags att publicera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0