Historiskt datum

2 april är historisk på många sätt:
- Mamma och pappa gifte sig (firar 30 år idag)
- Per Elofsson fyller år (fyller 30 idag)
- Jag bröt handleden (för 1 år sen)

Jag har inte för avsikt att göra en repris av handledsfrakturen, så jag aktar mig för att åka skridskor idag. ;o) Istället har jag gjort rulltårta, det var ett äventyr utan dess like! Det blev inte bra, men kanske funkar att äta ändå.

Ikväll ska vi ut och äta med mina föräldrar för att fira deras 30-åriga bröllopsdag. I övrigt hostar både jag och Arvid. Jag går på Alvedon och det var nog tack vare det jag hade orken att göra rulltårta idag. Hade ont i kroppen imorse och på förmiddagen men nu känns det lite bättre.

Ingen mamma/barngympa idag fick jag sms om, och det var nog tur för jag har ont i handleden idag efter pirogprojektet igår, och så var det det där med hostan också. Förresten, från det ena till det andra - vi har fått nya grannar idag. Men jag vet inte vad det är för några. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Jonna

ajdå! inge kul att ni e klena!! skickar krya-på-er-kramar!

2007-04-02 @ 15:57:07
URL: http://roosens.blogg.se
Postat av: Rebban

WOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!! HEJA MODO! HEJA MODO! GAAAAH! FY FAN VA DOM E BRA! *ehum*. Ja. Hoppas det är bra med er och att hostan är borta! kram från mig

2007-04-03 @ 08:25:04
Postat av: Sara

Jag blev ju inspererad av dig! :D

2007-04-06 @ 11:20:00
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0