Lördagsmorgon

Idag blev det uppstigning 06:50 för då ville Arvid kliva upp. Han fick amma, busa, och sen lade han sig efter att han fått gröt. Så nu har han sovit en dryg timme och vi inväntar att han ska vakna (fast troligen dröjer det kanske 45 min eller nåt). Sen ska vi åka till Barnens Hus och kika på vagn inför Bulgarienresan i sommar.

Lördagsmornar är lyxigt - frukost, lördagens ÖP och "Ring så spelar vi". Värsta lugnet! :o)

Nu är korten beställda iaf, en sten har släppt från mitt hjärta! Hoppas bara att korten är bra, så kanske vi beställer därifrån nån fler gång.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Stina! Kul att du hittade mig! Med mig är allt bara fint, och det verkar som att du/ni har det super! Hälsa Andreas så gott!!!! Nu skall jag ut oc sola mig på playan!!! :)
Kram Johan

2007-04-21 @ 14:13:25
URL: http://jowisp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0