Seeeeeegt...

Jag håller på att beställa framkallning av kort på internet, men det går så seeeegt att jag inte vet om jag måste stänga ner hela skiten och börja om. Eller om jag ska hoppas på att det går lite snabbare om en stund. Jag gissar att det blir alternativ numero 1.

Så nu sitter jag vid Andreas dator och bloggar lite istället medan jag inväntar ett beslut. Vi tänkte förresten beställa tackkort också men jag vet inte om de har såna längre. Ghaaaaa!!!

Besöket på IKEA igår gick bra. Tänkte lägga in lite bilder, men det blir ju inte nu då...

Var på öppna förskolan idag, och jag håller med Elin - snart har vi inte har några bebisar längre. Hjälp! Hur gick det till? De blir så stora så fort! Men det är en väldigt härlig ålder det här!

Nej nu orkar jag inte sitta och vänta längre så nu går jag och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0