Stackars mig

Stackars mig som varit utan internet hela dagen. Jag som hade så mycket att göra: blogga, maila, leta hus och beställa korten. Försöker ta igen lite nu. Arvid blev trött vid 18.00 men jag tyckte det var dumt att lägga honom eftersom han "brukar" få välling vid 19 och sen lägga sig vid 20 för natten. Så jag försökte hålla honom uppe, men varken jag eller Andreas var speciellt pigga så jag lade Arvid 18.30 och nu sover han fortfarande. Det blir knasigt det här... men men! Jag har iaf hunnit duscha och nu sitter jag här och gör nytta = bloggar. Andreas är på rep.

I övrigt har dagen bara varit dålig. Jag har varit trött och seg, sötsugen, ätit en massa dumt (så gick det med min nystart av GI:andet...), internet har som sagt inte varit tillgängligt, Arvid har varit svårsövd, osv...

Gör ett nytt inlägg om IKEA-resan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0